miercuri, 16 octombrie 2013

M-am mutat!


Cum am spus-o de atâtea și atâtea ori: sunt o leneșă incurabilă. Nu am chef să învăț, să mă strofoc...știu să lucrez doar cu dead-line-uri, cu cauze pierdute, cu oameni fără de speranță.


Mi-am spus că îmi voi face un blog...ca la carte, voi învăță grafică și ce frumusețe va ieși. De dragul formei va urca traficul. Și tot cu rușinile astea de wordpress-uri și blogspot-uri mă prezint.
Mă reprezintă, la urma urmei: de multe ori idei bune, dar materiale proaste. Așa că în incercarea mea de a veni cu un blog wau,mă mut pe blogger, că mi-e mai ușor. Și parcă, deocamdată arată mai bine : )).

Hai că v-am distrat...cu mutatul acesta al meu! Off și mă jurasem că în viața asta nu mă mai mut, că nu mă mai țin nervii. Nu mă mai mut...de capul meu, cu Făt-Frumos și mâine, dar se lasă așteptat...ca blogul meu minunat!

PS: cine mai e atât de tare sau blondă ca mine?! User de wordpress și platformă de blogger




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu